گیم بوک

گیم بوک

مرجع تخصصی دانلود بازی
گیم بوک

گیم بوک

مرجع تخصصی دانلود بازی

دانلود بازی هدف گیری با تیر و کمان


فکرکنم همه از اسم بازی متوجه داستان بازی شده اند اما با این حال باز توضیح مختصری در مورد داستان بازی خواهم داد، داستان بازی از این قراره که شما باید در نقش یک رابین هود  جدیدی قراربگیرید و در مسابقات تیر اندازی باکمانی جدیدی شرکت کنید و مهارت تیر اندازی خودتون رو نشون بدید و ثابت کنید چند مرد حلاج هستید. 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی شکار در جنگل


باسلام!!!امروز برای شما میهمانان سایت گیم بوک بازی استراتژیکی به نام شکار در جنگل(jungle hunting)را    گذاشته ام. در این بازی ما باید حیواناتی که از راه جنگل عبور می کنند را شکار کنیم تا از گرسنگی نمیریم البته آن ها به دهکده ی ما در جنگل هم حمله می کنند،وما باید با آن ها مبارزه کنیم و آن ها را شکست دهیم. 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی پزشک جراح دست 2

این بایز یکی از بازی های فلش با گرافیت خوب و قشنگ هستش و از اسمش هم معلومه که یکی دیگه از بازی های دکتری هستش و این بازی دکتری جراحی دست دو هستش و در قسمت راست (پزشکی) می توانید بازی های دکتری بیشتری رو هم پیدا کنید.امیدوارم دانلود کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی جک اسمیت


این بازی یکی از بازی های فلش با گرافیت خوب و قشنگ هستش و از اسمش هم معلومه که یکی دیگه از بازی های آهنگری و استراتژیک است و در قسمت ادامه مطلب می توانید این بازی را دانلود کنید.امیدوارم دانلود کنید.  ادامه مطلب ...

دانلود بازی هدف گیری سیب با کمان


نام یک بازی فوق العاده جذاب و رکوردی بوده که جدیدا برای سیستم عامل های مختلف گوشی ها از جمله اندروید و i-OS عرضه شده که پس از استقبال بی نظیر کاربران شرکت Wolf Games بر این شد تا نسخه فلش و کم حجم آن را برای PC نیز منتشر کند. این بازی محیط بسیار ساده و گرافیکی دو بعدی داشته ولی به حدی جذابیت آن زیاد بوده که ساعت ها پشت سیستم کامپیوتر و بدون هیچ هزینه ای سرگرمتان می کند !

در Apple Shooter یه همان هدف گیری سیب میبایست با استفاده از تیر و کمانی که در دست دارید سرعت و زاویه آن را تنظیم کنید تا بدون برخورد با مردی که جلویتان ایستاده , سیب روی سرش را از وسط نصف کند. در واقع دقت و سرعت عمل حرف اول را می زند و با پیش روی در مراحل فاصله تان از هدف بیشتر و بیشتر می شود و هدف گیری نیز سخت تر می گردد. هم اکنوم می توانید این بازی را به صورت آنلاین در این سایت تجربه کنید. 

ادامه مطلب ...