گیم بوک

گیم بوک

مرجع تخصصی دانلود بازی
گیم بوک

گیم بوک

مرجع تخصصی دانلود بازی

به یک نویسنده نیازمندیم

باارز پوزش جهت مهمانان گرامی حدودا 1ماهی می شود که من در سایتم بازی نگذاشته ام وحتی الان که دیگه مدرسه میرم وقته مطلب گذاشتن رو ندارم برای همین به یک نویسنده نیاز مندم تا حداقلهر10روز1بازی دراین سایت قراردهدبرای این که عضو بشید ایمیل،نام وبازی هایی که در اختیار دارید ومی خواهید دراختیار مهمانان قرار دهید را درگزینه ی پایین نظر بنویسید.


باتشکر!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
ارسلان دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 10:37

من می تونم وای فای ما بی نهایت است هرچی دانلود می کنم و درسایت قرار می دم هر چی بخواین قرار میدم
:خوشتیپ
Zard.roz.yahoo@gmail.com

آرین یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 21:05

سلام خوشحال میشم aryan1382rasht@yahoo.com

منم خوش حال میشم نویسنده این وب بشی

مهران شنبه 7 دی 1392 ساعت 17:52

سلام من هستم
اگه میخوای نویسنده سایتت بشم ماهی 5 هزار تومن با کارت شارژ ازت میخوام.5 تومن الان پولی نیست...
اگه موافقی بهم اس ام اس بده تا کارمو شروع کنم.09393174239
بای

قبول نمی کنم.:

Alirgh شنبه 7 دی 1392 ساعت 14:28 http://www.bia2web.abarblog.net

سلام دوست عزیز خواستم تو وبلاگت نویسنده شم بازی های خیلی زیادیم دارم ولی نمیخواستم از صفر شروع کنم به خاطر همین نظر گزاشتم
لطفا اگه قبول کردی به جیمیلم پیام بفرست

خیر جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد